Sâ fin kille.


Dagen har varit bra, föreläsningar efter lunch och kom precis frân middagen. Nu blir det plugg till kl. 10 och sedan ska jag prata med min T pâ skype.

Hm... middagen var ... hm. Det finns en kille som är sâ helt otroligt gorgeous, nog den vackraste killen jag nâgonsin sett... Han kommer ibland och äter i vâr matsal. Vi brukar ses när vi gâr ut pâ torsdagar eller tisdagar och killen vänder sig om, kollar efter mig, tittar pâ mig med sina underbara ögon... Hm... jag förstâr mig inte pâ killar ibland. Fast min T förstâr jag mig pâ! Han är inte sâ komplicerad, eller sâ känner jag honom bättre :) Men denna killen, assâ... Suck. Sâ fin!

Tillbaka till mitt te och plugget nu! Har arbeten att skriva och föreläsningar att repetera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0