Plugga stenhârt!

Jag har äntligen kommit upp efter att ha snoozat i en o en halv timma. Igâr kväll pratade jag med min T pâ skype och en timme efter att jag somnat gâr brandalarmet av och hela byggnaden springer ut pâ gârdsplanen. Som tur va var det falskt alarm.

Nu sitter jag här med mitt morgon kaffe, ska strax in och ta en välbehövlig dusch. Har kurs 1h15 till 3h15. Solen tittar fram ibland vilket gör mig pâ toppenhumör en dag som denna! :) La vie est belle arpès tout :)

Vi hörs lite senare idag, mâste ta tag i mina saker jag planerat idag. Jag beställde mina tâgiljetter hem över pâsk igâr och dessa 3 (2) veckor kvar mâste jag plugga stenhârt!

Men men, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0