Galet mycket att göra!

Hejsan people!

Jag har numera galet mycket att göra, helt otroligt mycket! 5 arbeten att lämna in inom 3 veckor, ett test, en gruppresentation... Huh! Visst är det helt underbart att vara här, klagar inte en sekund, men stessigt är det ocksâ! Otroligt stressigt! 

Över till nâgot trevligare? Imorse skrev vi upp oss pâ en 'formell middag' som hâlls pâ tisdag. Det ska bli otroligt skoj! Det är en av alla trevliga traditionella events vi har här. Just nu sitter jag och surplar kaffe och kollar in mina favvobloggar. Ska strax klä pâ mig och sminka mig för att sedan möta upp de andra ladies för lunch! 

Grrrr, varför kan jag inte ladda upp bilder för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0