Mândag morgon

God morgon Mândag,

Vaknade imorse av att mitt kära syskon väckte mig och ropade att det är snö ute. Jo visst är det snö ute idag. Mycket snö! Jag lyckades ta mig genom snöovädret och bort till affären där jag köpte lite nödvändigheter till mitt plugg (se bilder nedan). Jo, jag har en plugg dag idag, iallafall tills 6 tiden ikväll dâ jag ska ta en snabb dusch och sedan titta förbi en sväng hos T. Mysig och lugn kväll hoppas jag pâ <3

Chokladen jag köpte är redan slut.. hihi. Men jag har fortfarande kvar vattnet och ska nu hugga in i mina böcker. Min motivation är pâ topp och jag har lite planer inför sommaren som jag inte tänker dela med mig än. Det kommer bli en livserfarenhet iallafall, sâ mycket kan jag säga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0