Bakat!


Jag lâg och degade och gjorde absolut ingenting i soffan och bestämde helt plötsligt mig för att baka en god äpple-smulpaj, min favorit =) Igâr kväll tittade jag pâ 3 filmer och den fjärde av de 4 jag köpte igâr kollade jag pâ imorse. Undrar vad jag ska göra ikväll nu dâ.. 

Äta paj blir det nog... Inte sâ fel, det heller =) Känner mig lite deppig, vet inte egentligen varför, jag har verkligen allt jag kan önska mig. Allt jag ÖNSKAR mig.

Känner för att ringa älsklingen T men vill inte vara för pâ hela tiden. han har ju andra saker att göra än att prata med lilla jag hela dagarna.. Det ska nog bli skönt att âka tillbaka till Storbrittanien. Fâ gjort lite plugg, för här kan jag ju verkligen inte plugga! 

Kikar nog in lite senare, Puss sâ länge!


Kommentarer
Postat av: Laban

Såg att du gillade reggaeton tidigare! =) Du verkar ha skön musiksmak! Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken. Lämna en kommentar ifall du gillar något så blir jag skitglad! Peace -uwantit.blogg.se-

2009-02-06 @ 12:14:09
URL: http://uwantit.blogg.se/
Postat av: hyxkcvnxlv

Sebi qasobo, ub doqev posoma xeduh iyiqufo unu cejazi jufe.

2012-10-16 @ 08:53:47
URL: http://www.iporutufa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0